ETTER SKULETID for 4., 5. og 6.trinn

Velkomen til ope hus

ETTER SKULETID for 4., 5. og 6.trinn

«ETTER SKULETID»
Eit tilbod for barn på 4., 5. og 6.trinn.
Måndag har vi ope hus i Betania slik at barna kan kome å vere der.

Måndag kl.13.15-15.30   Lone
Det er «Etter skuletid»  26. august, 02. september, 16. september, 23. september, 30.september, 14. oktober,  21. oktober.

Tysdag er det på Garnes gamle husmorsbarnehage.

Tysdag kl. 13-15 på Garnes
Det er "etter skuletid":  17. september, 24.september, 1. oktober, 15. oktober, 22.oktober og 29.oktober.

Faste programposter er mat , lekser, «Aldri aleine-samling med bibelhistorie» og tilbod om ulike aktivitetar som eks. lego, frisbeegolf, brettspel, smashball, einhjulsykkel, fellesleik,m.m   Vi ynskjer å ha god tid til berre «å vere» og å skape eit godt miljø.

Påmelding og/eller spørsmål:
kateket Gro Eman, epost: ge427@kirken.no, tlf. 97692117