Prosjektkoret er i gang igjen!

"Kor é du" skal i gang med øvelser fram mot konserten den 25. september. Liker du å synge - da er dette prosjektet noe for deg.

Prosjektkoret er i gang igjen!

Velkommen til fire øvelser med prosjektkoret «Kor e’ du», med konserten «Sammen for et varmere Nesttun» onsdag 25/9 som mål. Øvelsene blir på FREDAGER:  30/8,  6/9, 13/9 og 20/9 – alle dager kl 17-18.30 i Birkeland kirke. Carsten Dyngeland er som vanlig vår dirigent, og vi håper at du har lyst og mulighet for å delta😊. Spre gjerne ordet til folk du kjenner – det er åpent for alle, også om man ikke får med seg alle øvelsene.