ForAndre

Litt om gruppen:

Dette er en samtalegruppe med fokus på "blikk" for andre og hverandre. Vi vil være hovedsakelig i Storetveit kirke eller menighetshus. Vi vil være med på middager og andre arrangement for små og store i Storetveit menighet.

Resten av året:

Vi vil møtes i egne samlinger bare oss i gruppen, være med på ulike aktiviteter i Storetveit menighet pluss at du skal få være med på en bo-hjemme-leir. Mer informasjon om leiren kommer.

Hvert møte deles opp i tre: Middag, dagens perle/tema og hverdagsgudstjeneste der vi bidrar. I tillegg deltar konfirmantene som «hjelpere» på adventsverksted for små og store og familiemessen dagen derpå.

Vi bruker Kristuskransen, en perlekrans som «lærebok». Konfirmantene har fått den med seg hjem, men den kan ellers kjøpes for 100 kr i kirken for andre interesserte.  Les gjerne mer om den på vår hjemmeside. Den blir også presentert på foreldremøte.

Semesterplan:

• 12.09.kl 16.30- 18.10 Forandregruppe med middag

25.09 kl 19.00-21.00   FORELDREMØTE kun for foreldre/foresatte

• 26.09 kl.16.30-18.30  Forandregruppe med middag.
  • 24.10 kl. 16.30-18.30  Forandregruppe med middag  (Vi hjelper til på    fireårstreff)
  • 07.11 kl 16.30-18.30  Forandregruppe med middag
  • 21 nov kl.16.30-18.30 Forandregruppe med grøt og julegrantenning (Koselig arrangement for hele familien – så hjertelig velkommen til alle)
  • 30.11 kl 12.00-16.00  Forandregruppe på Adventsverksted
  • 01.12 kl 11.00-13.00  Familiemesse med deltagelse av konfirmantgruppen – Foreldre og søsken, faddere og besteforeldre mer enn hjertelig velkommen!

ForAndrekonfirmantene er hjertelig velkommen på alle og samtlige Gudstjenester gjennom året, men det er ikke obligatorisk😊

Vi ber om at dere setter av tid til å være konfirmantfamilie dette året. Kun ved oppmøte oppnår vi kontakt, fellesskap og kan skape gode minner😊

Pris:

• Konfirmantavgift på 1 500 kr
  • Eventuelle ekstrakostnader kan forekomme, men vil ikkje overskride 200 kr per semester.