Bli med og syng i koret på åpningen av Sædalen kirke!

Sædalen kirke skal vigsles av biskopen på gudstjenesten 3.november, og DU er invitert til å synge i et prosjektkor som skal bidra denne dagen. Både barn, ungdom, voksne og eldre kan være med i koret! Les mer og meld deg på her!

Bli med og syng i koret på åpningen av Sædalen kirke!

Prosjektkor for ungdom, voksne og eldre

Prosjektkoret møtes onsdager i oktober (utenom høstferien) for å øve. På repertoaret står en vakker korsang av John Rutter og vi skal også øve inn noen flerstemte arrangementer til noen av dagens salmer og taizè-sanger. Prosjektkoret ledes av kantor i Birkeland, Asbjørn Sniltveit.

Øvelsene vil være i musikkrommet på Sædalen skole klokken 1930-21 følgende datoer:

2. oktober
16. oktober
23. oktober
30. oktober (denne dagen starter muligens øvelsen tidligere for å kunne øve sammen med barnekoret).

I tillegg vil vi ha en generalprøve i Sædalen kirke lørdag 2. november (tidspunkt kommer).

Noter og øvingsfiler til de ulike stemmene vil bli lagt ut her på hjemmesiden.

Påmelding her før første øvelse!

Prosjektkor for barn i barneskolealder

Barn som ikke allerede er med i barnekoret i menigheten har i høst muligheten til å være med barnekoret på høstens prosjekt: opptreden på åpningen av kirken. Barnekoret skal også være med på Rutters korsang i tillegg til å øve inn en medley med ulike sanger. Barnekoret øver på Sædalen skole onsdager klokken 1730-1815. I tillegg skal de også øve lørdag 2. november i Sædalen kirke. Det er Margrethe Braut Øy som leder øvelsene.

Barn som ikke allerede går i koret, men som vil være med på dette prosjektet kan melde seg på her!

Bli gjerne også med i facebookgruppen til koret. Her legges det ut info.

Vi håper at mange vil bli med i koret denne dagen. Hver stemme er viktig!
Til sammen blir vi et kor!