Har du en 1. klassing i huset?

Sædalen menighet ønsker alle som begynner i første klasse i  høst hjertelig velkommen til to gøye dager torsdag 29. august og søndag 1. september. Det blir en spennende skogstur torsdagen og skolestartsgudstjeneste med utdeling av barnebibel søndagen. Her kan du melde deg på!

Har du en 1. klassing i huset?

Tid og sted:

-Torsdag 29. august klokken 17.30- ca19.15 (møt utenfor Bergendal gård i Kringlebotn)

-Søndag 1. september klokken 1050- ca 1230 på Sædalen skole (inngang oppe)

Her kan du melde deg på!

HVA SKJER?

Torsdag 29. august

Vi møtes utenfor Bergendal gård (Kringlebotn) klokken 17.30. Sammen skal vi gå på en spennende skattejakt i skogen. Vi ender opp et sted der vi skal grille pølser, leke og få høre en historie. Alle barna må bli fulgt av en voksen.
Ta med drikkeflaske, sitteplate og klær etter været. Alle store og små som er med får pølser.
Biler kan parkeres ved fotballbanen i Kringlebotn eller v/Nattland skole.

Søndag 1. september

Vi møtes til gudstjeneste på Sædalen skole.
Alle skolestarterne med familier finner seg en plass i kirken kl 1050, og litt før klokken 11 henter Sigrid alle 1. klassingene. Vi går sammen inn i kirken i en skolesekkprosesjon når gudstjenesten starter kl 11.
Under gudstjenesten sitter  barnet med familien sin. Vi får høre en bibelhistorie,vi skal synge sammen,barnekoret opptrer og alle 1. klassingene får hver sin barnebibel.
Etter gudstjenesten blir det kirkekaffe med kaker, saft og kaffe og tid til å leke og slå av en prat!

Husk å ta med skolesekken!

Ta gjerne med hele familien+fadre på arrangementene, men husk å opplys om hvor mange som kommer om torsdagen i påmeldingen. (Pga beregning av mat)

Det går fint å være med kun en av dagene dersom ikke begge passer!

Hjertelig velkommen!

Mvh Leidulf Øy (prest) og Sigrid Trætteberg Fahlvik (kateket)