Ukesplan!

Her finner du en oversikt over det som skjer i Sædalen menighet i uke 38 (16.-22. september).

Ukesplan!

Mandag 16. september:
Bønnemøte på musikkrommet på Sædalen skole klokken 20.

Tirsdag 17. september og onsdag 18. september:
Smågrupper for en del av konfirmantene

Onsdag 18. september:
Babysang i Kringlebotn aktivitetshus klokken 1030. Facebookgruppe: Babysang i Sædalen menighet

Onsdag 18. september:
Kor på Sædalen skole klokken 1730. Knøttesang (1-4 år) møtes på skolekjøkkenet og barnegospel (førskolebarn-barneskolen) møtes på musikkrommet. Facebookgruppe: Sædalen Barnegospel og Knøttesang

Hjertelig velkommen til fellesskap i Sædalen menighet!