Onsdagskvelder med musikk, kultur og spørsmål til presten

Også denne høsten åpner vi dørene kl 19.00 om onsdagene og inviterer inn til flotte opplevelser i kirken og gode samlinger på menighetshuset. De fleste kveldene avrundes med tilbud om et felles kveldsmåltid.

Onsdagskvelder med musikk, kultur og spørsmål til presten

4.september: Konsert med Luana Gundersen (fløyte) og Ines Maidre (orgel)

11.september: Konsert med Ruth Bakke (orgel)

18.september: Samtalekveld: "Jeg vil gi dere fremtid og håp" med Maren Tischendorf og John Kristian G. Rolfsnes.

25.september: Konsert med unge utøvere fra menigheten

2.oktober: Temakveld om ikoner: Solrunn Nes holder foredrag om «Guds mor, veiviseren". Musikkinnslag ved Åsne Kvamme (sang) og Jostein Aarvik (orgel)

9.oktober: Konsert med Damekor Vest (dir Jan Røshol)

16.oktober: Samtalekveld: «Dine og mine verdier» med Torstein Selvik og Bjarte Holme

23.oktober:Konsert med Bodil Eldhuset (sang) og Vokalensemblet Cantamo Storetveit

30.oktober: Inspirasjonskveld: Fest for alle frivillige med spennende program og god mat

6.november: Samtalekveld: «Kvardagskristen vil eg vera» med Arve Løvenholdt og Jarle Veland

13.november: Konsert med Jan Erik Endresen (sang) og Jostein Aarvik (orgel)

20.november: Temakveld om ikoner: Solrunn Nes holder foredrag om «Kristus Pantokrator"

27.november: Konsert med Jim Lassen (fagott) og Jostein Aarvik (orgel)

I desember, når kveldene har blitt mørke, inviterer vi til to formiddagskonserter:

4.desember kl 1200: Adventskonsert med Åsne Kvamme (sang) og J.Aarvik (orgel)

11.desember kl 12.00: Adventskonsert med Rikke Bergflødt Kvamme og Bodil Eldhuset (sang)

Det er gratis adgang til onsdagssamlingene våre. Bergen kommune og Kulturutvalget for BKF gir støtte til konsertene men vi er likevel avhengige av et bidrag fra publikum ved utgangen eller til Vipps 77505 (Musikk og kultur) for å få økonomien til å gå opp.

Etter konsertene planlegger vi å invitere til et enkelt måltid og sosialt samvær i biblioteket på menighetshuset.