Snart tid for Jeløykirkens Dager 2024!

Endelig er det klart for JELØYKIRKENS DAGER 2024🎉🤩 Vi gleder oss til en helg fylt av morsomme, interessante, koselige, lærerike og spennende opplevelser, og håper du vil komme innom.

Snart tid for Jeløykirkens Dager 2024!

FREDAG

Fredag åpner dørene kl. 11.30 og det blir mulighet for å kjøpe mat og drikke fra Annes Kafè. Det blir loddsalg med mange fine premier, og salgsdisk med blomster, grønnsaker, hjemmelaget bakst, syltetøy, håndarbeider og mye forskjellig. Tid til koselig prat rundt bordene blir det også!

Klokken 12 blir det ÅPNING med foredrag ved Berit Bekken om Erik Bye, det blir allsang, og musikalsk underholdning ved trubadur Bjørnar Spydevold. (Berit Bekken jobbet nært med Erik Bye i mange år.)

Kl. 17 åpner dørene igjen for kafè og loddsalg.

Kl. 18 blir det FOREDRAG av Christina Pletten: «Presidentvalget i USA 2024 – Mens verden holder pusten». Christina Pletten (f 1968) er journalist og kommentator i Aftenposten. Pletten har vært redaktør i avisen Nordisk Tidende fra 1993 til 1998 og har jobbet i Bergens Tidende (2001–2016) som magasinleder og utenriksjournalist.

LØRDAG

Lørdag fra kl. 11-14 er det «BARNAS LØRDAG» utenfor Jeløy kirke og i Torderødparken, med masse ulike aktiviteter for små og store, og alle aktivitetene er gratis. Natursti - hoppeslott - trehjulssykkelløp- popcorn -gå på stylter- glittertatovering - fiskedam - lykkehjul - og mye, mye mer! Det blir også salgsdisk, loddsalg og kafeteria med muligheter for å kjøpe mat, drikke og diverse varer.

Lørdag kl. 14.30 er det KONSERT med Jeløy Kirkes Aspirantkor, Barnekor og Ungdomskor med band, og TRYLLESHOW!

SØNDAG

Søndag kl. 11.00 er det FESTGUDSTJENESTE hvor Moss Korforening deltar. Under kirkekaffen etter gudstjenesten markerer vi 60-års jubileet til Jeløy menighet.

Vi håper du vil være med på hele eller deler av denne begivenhetsrike helgen😊Ta gjerne med deg en venn eller nabo. De fleste aktivitetene er gratis, men benytt gjerne anledningen til å kjøpe lodd eller noe fra salgsdisken eller kafeterian, inntektene fra disse dagene går til Jeløy kirkes barne-og ungdomsarbeid.

Kontaktinformasjon for Jeløy menighet

Besøksadresse: Per Sivles vei 3A 1511 Moss