Інформація українською

Міжнародна субота Modum - 2023

Субота 4-го листопада, Vikersund Hoppsenter, З 14.00 до 18.00

Спілкування, музика, розваги, шведський стіл з різноманітними стравами, а також лекція від Julien S. Bourrelle "Зламай норвезький код". День для знайомства та спілкування з новими людьми!

Вхід вільний!

Безкоштовний автобус з:
Åmot skysstasjon: 12.15 & 13.00
Geithus Coop Prix: 12.25 & 13.10
Vikersund stasjon: 12.40 & 13.25

Після заходу автобус відвозитиме усіх назад з 18.00 та на протязі вечора.

14.00:  Вітальна промова, музичний виступ Mona Lisa Lieng og Mattis Moviken, показ фільму та промова мера Sunni Grøndahl Aamodt

Музичний виступ  Анни, інтерв’ю з біженцями та приклади зі світу бізнесу від  Genna Dee og Recruit Refugees.

ПЕРЕРВА (фрукти та напої)

15.20: Лекція культуролога Julien S. Bourrelle.

16.15: Шведський стіл з їжею та спілкування за столиками.

18.00: Закриття та повернення додому