Trusopplæring

Trusopplæring er kyrkja sin satsing på barn og ungdom er mellom 0-18 år. Arbeidet utførast og er inspirert av visjonane i trusoplæringsreformen, «Størst av alt» (Den Norske kyrkja, 2010), Vi formilder og tilrettelegg for tiltak som er utforma av Den norske kyrkje, og tilpassa lokale forhald , kultur og tradisjon. Vi ynskjer gjennom tiltaka våre å laga gode og trygge vilkår for at born og føresette vert trygge på kyrkja, i møte med kvarandre og på Gud. Vi ynskjer å bidra til den gode ramma Nord-Fron kommune utgjer for oppveksten til våre barn og unge. Vi ynskjer å vere inkluderande og tydelege i vårt arbeid med ungane og ungdomen, som er det største av alt!

Frå Kirkerottene sin forestilling i Kvam kyrkje

Her er våre tilbod og aktivitetar

Babysong i Sør-Fron

Samarbeid med Sør-Fron menighet der born og foreldre møtes for å syngje og knytte felleskap og nettverk i Sør-Fron kapell (ta kontakt med Sør-Fron menighet for meir info)

Krøllegudsteneste
Gudsteneste med utdeling av 2-årsbok og krøllelam

Barnekor for born frå bode Sør-Fron og Nord-Fron (frå 3 år-) Påmelding på nett

Samling for 4-åringar om våren og utdeling av 4-årsbok om hausten
Samling og gudsteneste med fokus på kyrkja, Gud og skaparverket.

Samling for 5-åringar og hausttakkefest
Samling og gudsteneste med fokus på måltid, nattverd og skaparverket

Samling for 6-åringar og utdeling av 6-årsbok
Samling og gudsteneste med fokus på påska, skulestart og Jesus som ven.

Kirkerottene
Dukketeater frå IKO-forlag.

Tårnagent (8-åringar)
Samling med fokus på kyrkja, kyrkjerommet og Bibelen. 8-åringane utforsker kyrkja frå kjellar til tårn.

Gravferdsdag (4.-klassingar)
Temasamling om sorg, død, avskjed og håp

Lys vaken (5.-klassingar)
Samling med overnatting i kyrkja, og gudsteneste med fokus på adventstida, lys, Gud og kvarandre.

Koder i Bibelen (6.-klassingar)
Samling med fokuks på mysteriet Bibelen

På Sporet med 7.-klasse i Liadalen
Tur i Liadalen med fokus på venskap, naturen og Guds skaparverk,

Konfirmasjon

Ungdsomsleiar (på konfirmasjonsleir)

Våre trusopplæringstiltak er ope for alle born, og vi sender vi ut invitasjon til dykk døypte born som er tilknytt eit av sokna i Nord-Fron i tida før vi arrangerar tiltak/aktivitet. Du melder deg på til trusopplærar, og for meir info om aktivitet i Kyrkja – ta kontakt med oss - Kontaktinfo til trusopplærar er nederst på denne sida.