Bydselssalen

Bydelssalen har plass til 75 personer rundt border, noe flere når det settes opp i rekker

Bydselssalen

Benyttes til private selskap, minnesamvær, dåpsselskap, konferanser eller andre møter. Det er prosjektor, lerret og lydanlegg. Egen inngang og eget toalettområde med garderobe.

Kjøkkenet er godt utstyrt med alt nødvendig dekketøy og ellers utstyrt som storkjøkken.

Utleieregler for bydelssalen

Formål

Kirken skal være et møtested for lokalbefolkningen i Bogafjell og Figgjo bydeler. Bydelssalen er et sted for kulturarrangement og miljøskapende aktivitet i bydelene.

Merk! Bydelssalen er satt opp med 9 lange og 7 korte bord og 80 stoler. Behov utover dette, må en selv sørge for. Kirkens utstyr og andre rom disponeres ikke.

Aktiviteter og arrangement kan ikke være i strid med kirkens grunnsyn.

Målgruppe

Foreninger og lag med lokal tilknytning, private arrangement eller Bedriftsarrangement

Beskrivelse

Kirken leier ut bydelssalen med utstyr til lokale lag, foreninger og andre brukergrupper.

Driften er basert på brukermedvirkning.

Arrangementene må være alkohol og rusfrie.

Pris for lokale lag og foreninger

Lokale lag og foreninger betaler ikke leie for leie bydelssalen, men betaler for eventuelt bruk av ekstra utstyr. Lokalet skal forlates i den stand det var da de kom. Dersom det blir nødvendig med renhold fordi leietaker ikke har gjort som avtalt, faktureres leietaker for det.

Priser for andre

Private

Kommersielle

Bydelssal inkludert kjøkken

4.500 (b + c)

Prisen forutsetter at en rydd og vasker selv.

(b) For andre enn beboere med adresse i Bogafjell bydel, er prisen satt til Kr. 6.500

(c) Barnehager og skoler i Bogafjell leier gratis.

Tilleggspris: 1 Kirketjener pr. time Kr. 500 / 1 Teknikker pr. time Kr. 500

Andre opplysninger

Alle priser er basert på at leietaker rydder og vasker selv.

Vi stiller ikke med duker, lys og dekor må medbringes. Vi har dekketøy om ønsket utlån fra Bogafjell menighet. Stoler og bord, se bilde.

Er det behov for mer stoler, bord etc. så må dette medbringes.

Nøkkel hentes dagen før mellom 9-15:00. For lørdag og søndag hentes nøkkelen fredag.

Avbestillingen senere enn 1 uke, halv pris belastes.

Betaling via VIPPS #12 26 07 før eller når nøkkelen utleveres. Ved faktura for bedrift, så må dette avtales i forkant.

Ta kontakt med oss via: bogafjell.sandnes@kirken.no om du ønsker å leie. Oppgi navn, e-post og telefonnummer i bestillingen.