Kirkerom

Kirkerommet leies ut til konsert eller arrangementer, det er plass til 3-400 personer

Bilde fra en juleforestilling

Kirkerommet er godt utstyr med lydanlegg, lysrigg med flere lys og 2 prosjektorer. Videre kan det produseres video/streaming.

Oppsett med stoler kan også inkluderes med bord. Det er plass til ca. 300 stk. alt etter oppsett. Ved større arangement, kan foaje tas i bruk og antall kan økes til 400 stk.

Kirkerommet er lagt til rett for scene med tilhørende rom.

Arrangementene må være alkohol og rusfrie.

Private

Kommersielle

Ta kontakt

10.000

Leie av kirkerommet krever 1 kirketjener eller andre som kjenner til kirkens evakueringsplaner - som kan låse opp og stenge. For lyd, lys og bruk av presentasjons løsning utover enkelt oppsett, så kreves det min. 1 teknikker.

Tilleggspris: 1 Kirketjener pr. time Kr. 500 / 1 Teknikker pr. time Kr. 500

Ta kontakt med oss via: bogafjell.sandnes@kirken.no om du ønsker å leie. Oppgi navn, e-post og telefonnummer i bestillingen.