Hovedbilde for tema

Konfirmasjon

Velkommen til å være med som konfirmant i Bogafjell kirke!

Som konfirmant får du lære mer om Gud og deg selv. Du vil få høre om den kristne fortellingen, og muligheten til å snakke om og stille spørsmål om Gud og det som inngår i den kristne tro. Dette året er en fin mulighet til å bli bedre kjent med kirka og det som skjer her.

Konfirmasjonstiden i kirken er ikke bare for deg som tror. Å være konfirmant i kirken er like mye for deg som tviler eller bare er nysgjerrig.

Bli med på en spennende reise frem til den høytidelige konfirmasjonsdagen!

-Konfirmasjonstiden var fantastisk!

Før var jeg usikker på hvilken religion jeg tilhørte. Bønnevandringen på leiren er noe av det fineste jeg har vært med på, dette sier Ida.

På lenkene under finner du informasjonsskriv som gjelder årets konfirmanter. Disse er de samme som er sendt ut i posten.

Påmelding

Påmeldingen til neste års konfirmasjoner finner du her. For konfirmasjon 2025 stenger påmeldingen 5. september. For konfirmasjon 2026 åpner påmeldingen i mai.

Kommende konfirmasjonsdager

Liker dere å planlegge i god tid? Her er konfirmasjonsdatoene for årene fremover:

2026: 25. april og 2. mai

2027: 24. april og 1. mai