Medarbeiderfest for full musikk

Velkommen til en kveld der du som frivillig medarbeider er hedersgjest. Godt fellesskap, god mat og fremfor alt: god underholdning! Samtidig vil vi markere Bogafjell menighets 25 årsjubileum.

Medarbeiderfest for full musikk

Endelig er det klart for medarbeiderfest igjen!

Og staben har en plan. Hva sier dere til en medarbeiderfest der alt er taima og tilrettelagt? Denne gangen er det staben selv som tar ansvar for input.

I løpet av kvelden vil det serveres god mat og drikke, og alle i staben vil presentere sitt arbeid: «Hva er det som driver oss? Hvor finner vi motivasjonen? Hvorfor er vi så takknemlig for det du bidrar med?» Bogafjell gospelkor blir med.

Alle som er med i en cellegruppe eller tjenestegruppe tilknyttet Bogafjell menighet er velkommen. Det er også slik at ønsker du å være mer med i det som skjer, er dette en super anledning til å bli med.

Når du melder deg på inviteres du til å skrive inn et navn på en person i menigheten som du mener fortjener ekstra takk. Hvem er det som inspirerer deg, din familie eller din tro av de frivillige medarbeiderne i menigheten?

Avstemningen vil resultere i «Medarbeiderprisen 2024» som vil deles ut i løpet av kvelden.

Festen er gratis: Den gis til deg som takk for trofasthet og hengivenhet til menighetens arbeid og visjon.

Nedre aldersgrense er 16 år.

Som Egon Olsen ville sagt:
«Aksjonen starter torsdag 3.oktober presis kl.19:30. Dørene åpner kl.18:30.»

PÅMELDING