Gudstjenester

Gudstjenestelivet i Gand er preget av høy grad av involvering. Dette er menighetens hovedsamling. Vi ønsker å utfordre i tråd med menighetens visjon gjennom forkynnelse, sang og musikk. Det tilstreber stor grad av variasjon i uttrykksform og aldersgrupper som er medvirkende og deltagende.

Gudstjenester

Alle er velkommen til gudstjeneste. Gudstjenesten gir rom for hele livet, både glede og sorg.

I gudstjenesten kan du sammen med andre dele tro og undring, bønn og tilbedelse.

Du kan komme alene eller sammen med andre. Det er helt gratis og det stilles ingen krav – gudstjenesten er et åpent fellesskap med rom for deg.

Søndagsskolen følger skoleruta. Det er utarbeidet gruppeopplegg for en del av gudstjenestene. Etter gudstjenestene har vi en rikholdig kirkekaffe.

Det ligger styrke i å møte Gud sammen med andre. Vi trenger hverandre for å dele tro og undring, klage, takk, bønn og tilbedelse.

Velkommen til gudstjeneste i Gand!