4 - årsbok og fest

Vi inviterer til 4 - fester og gudstjenester både i Sviland kyrkje og Delta/Høyland kirke

4 - årsbok og fest

Velkommen til

4-årsfest og utdeling av 4-års bok

4 årsfester:

TIRSDAG 24.sept kl.17 inviterer vi deg og en voksen til 4-årsfest i Sviland kirke.

TORSDAG 26.sept kl.17 inviterer vi deg og en voksen til 4-årsfest på Delta (Kjervastadveien 4, ved Austrått svømmehall)

På begge 4 - årsfestene skal vi bl.a leke, ha kjekke aktiviteter, synge, høre om Jesus, og spise pølser.

SØNDAG 29.september:

Kl 1100 i Sviland kirke og kl 1100 i Høyland kirke, fireåringen og familien er invitert til gudstjeneste og høsttakkefest  Der vil du få 4-årsboka  og det er kirkekaffe.

Velkommen!