Tysdagstreff hausten 2024

Vel møtt til gode fellesskap og møtepunkt i haust

Tysdagstreff hausten 2024

Datoane for Tysdagstreffa i Sæbø kyrkje i haust er følgjande:

1.oktober; Magnar Kartveit om boka si: Gud, pest og plage (sjå meir under)

22.oktober; Ove Danielsen og Kari Marie Gurvin Molvik om sorg, og livet med sorga

26.november; Kransebinding og adventssamling

1.oktober kjem Magnar Kartveit og held føredrag om boka si: Gud, pest og plage. Magnar er professor frå Misjonshøgskulen, her er skildring frå den nye boka han gav ut i vår:

Noen tekster i Bibelen kalles vanskelige. De kolliderer med synet på en nådig og kjærlig Gud. En av dem handler om at Gud befalte å utslette alle innbyggerne i Jeriko, en annen om de mange som druknet i syndfloden. Mange lesere som ønsker å bruke Bibelen til trøst og oppbygging, går utenom disse tekstene. Denne boken viser en annen tilnærming.

Få vet at Bibelen har en egen metode for å håndtere de vanskelige tekstene. Bibelens forfattere reagerte på, og korrigerte, innholdet i tekstene. I Davids salmer kan man for eksempel lese at synd straffes med sykdom, mens det i Jobs bok blir hevdet at sykdom kommer uten synd.

Forfatter Magnar Kartveit er en autoritet på Det gamle testamente og har i mange år veiledet bibellesere. I boken gir han leseren nøkler til ny innsikt og forståelse av verdens viktigste bok.

På tysdagstreffa samlast me til eit fagleg påfyll, og samtale og kveldsmat saman.

Kvar Tysdagtreff er i Sæbø kyrkje kl 19.00.