Vi søker en positiv, effektiv og serviceinnstilt arkiv- og administrasjonskonsulent, med interesse for elektronisk arkiv! Du har god systemforståelse og trives med både administrative oppgaver og publikumskontakt. Stillingen har søknadsfrist 9. august.
Arbeidsoppgaver
Arkivansvarlig i organisasjonen (opplæring, oppfølging av rutiner og elektronisk arkiv (P360), personalarkiv m.m.).
- Ekspedisjon og annen saksbehandling.
- Informasjonsarbeid.
- Andre administrative oppgaver og særskilte prosjektansvar etter avtale.
Kvalifikasjoner
Relevant høyere utdanning på bachelornivå, fortrinnsvis innenfor arkiv eller administrative fag. Ved spesielt relevant arbeidserfaring kan kravet fravikes.
- Beherske godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
- Svært god kompetanse på bruk av IKT-systemer generelt.
- Erfaring med P360/digitalt arkiv er en fordel.
- Søker må være medlem av Den norske Kirke.
Personlige egenskaper
- God systemforståelse.
- Evne til å skaffe deg god oversikt.
- Gode samarbeidsevner.
- Fleksibilitet og evne til å prioritere mellom oppgaver.
- Gode kommunikasjonsevner.
- Evne til å arbeide både under ledelse og selvstendig.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Se fullstendig utlysning og søk på stillingen her.
Fellestjenester er en enhet i Asker kirkelige fellesråd som ivaretar administrative funksjoner for alle menigheter og enheter i fellesrådet. Dette omfatter blant annet sentralbord, arkiv og posthåndtering, utleie av lokaler, booking av kirkelige handlinger, informasjonsarbeid, administrativ saksbehandling og IKT. Enheten har som mål å bidra til at Den norske kirke i Asker er levende nær og tilgjengelig gjennom blant annet å sikre gode administrative funksjoner internt og sørge for god saksbehandling, service og likebehandling av alle som tar kontakt med kirken. Fellestjenestene ble opprettet i 2019 og består av 5,8 årsverk fordelt på 8 ansatte. Enheten holder til i Teglen, Spikkestad kirke- og kultursenter.