KLUBB K3 - events.

Høsten 2024 vil det også skje litt forskjellig for ungdom i Asker. Vi tar gjerne imot innspill, forslag og ønsker. Det er bare å ta kontakt. På KLUBB K3 for ungdom i Asker skal vi  være sammen, senke skuldrene og bli skikkelig godt kjent. Fellesskap er viktig for alle, og vi vet at det iblant kan være vanskelig å finne gode fellesskap hvor man kan slappe av og være den man er. Fellesskap som ikke dreier kun rundt det å være flink og prestere. Kom og bli med oss på det som skjer!

KLUBB K3 - events.

Foreløpige events

Høst 2024

Paintball 19. oktober

Pysj cup 15.-16. november

Hvor finner jeg informasjon om eventene, og hvordan kan jeg bli med?

Last ned appen SPOND, og bli med i vår gruppe som heter Ung i Asker. Gruppekode: ERSGS. Der inne kan du få oversikt over eventer, melde deg på eventer, se andre medlemmer og chatte med oss som arrangerer. Vi vil gjerne at dere melder dere inn i K3 event - medlemmer får rabatter på eventene vi drar på.

Det er mulig å ta kontakt med Marianne Solheim dersom man av forskjellige grunner ikke har råd til å betale for å bli med på eventer. Da har vi støtteordninger - alle som har lyst skal kunne bli med på det vi arrangerer.

Kapellan Jens Leirvik og kateket Marianne Solheim er ansvarlige voksne. Har dere spørsmål, så ta kontakt med Marianne Solheim, ms885@kirken.no, 95284767.

Kontaktinformasjon for Asker menighet

Asker menighet

Kirkelia 3

1384 Asker