Aller først: Takk til alle som har produsert videoer, vært digitale verter for skiprepp, klesauksjon, quiz og lynlotterier, laget salgsartikler og jobbet i kulissene! Og ikke minst, takk til alle som bidro med penger til innsamlingen vår.
Ungdommer i menigheten arrangerte klesauksjon på Instagram og lagde videoer om pepperkakebaking og skipreparering. Klesauksjonen hadde modeller som både danset og slo hjul - til stor glede for publikum – mens prisene ble presset i været. Skiløperne fra KRIK fulgte opp instruksjonsvideoen sin med skipreptilbudet sitt, hvor skiene ble hentet og brakt til døra. Nytt av året var også quiz med Kahoot, som samlet mange titalls deltagere og familier foran skjermen og skapte stor stemning.
Også to kjente og kjære innslag lot seg gjennomføre på digitale plattformer. Åresalgsdamene hadde kjempesuksess med sine to arrangementer. De kombinerte feelgood pludre-TV med svært effektivt og innbringende åresalg. Takk til lokale bedrifter som bidro med flotte gevinster. Stor takk også til de mange i menigheten som hadde laget produkter for salg. Messens siste arrangement var nemlig produktsalg på Teams. Også da var det blide fjes foran både kamera og skjerm.
Til tross for et dramatisk redusert program sammenlignet med tidligere år, ser førjulsmessen ut til å levere et overskudd på 106 000 kroner. Dette kommer meget godt med i menighetens drift, ikke minst i barne- og ungdomsarbeidet.