Orgelhalvtimer høsten 2024

Velkommen til orgelhalvtimer i Bragernes kirke på de aller fleste lørdagene i september, oktober og november.

Orgelhalvtimer høsten 2024

Programmet er variert, og med både lokale og mer langreiste utøvere. Alle konsertene begynner kl. 13.00 og har fri entré.

Lørdag 7. september

13.00 Orgelhalvtime «Kjærlighet og lys i norsk musikk og poesi». Nigar Gahramanova synger og spiller orgel. Verker av Grieg, Blix og Hovland. Fri entré.

Lørdag 14. september

13.00 Orgelhalvtime ved Mariko Takei. Musikk av Tournemire, Bélier, Händel, Duruflé, Sowerby og Mulet. Fri entré.

Lørdag 28. september

13.00 Orgelhalvtime ved Jon Martin Høie. Musikk av J. S. Bach og C. Franck. Fri entré.

Lørdag 5. oktober

13.00 Orgelhalvtime ved Wilhelm Sollie. Fri entré.

Lørdag 12. oktober

13.00 Orgelhalvtime ved Charles Balayer. Fri entré.

Lørdag 19. oktober

Orgelhalvtime. Fri entré. Nærmere informasjon kommer.

Lørdag 26. oktober

13.00 Orgelhalvtime med studenter ved Norges musikkhøgskole. Fri entré.

Lørdag 2. november

13.00 Orgelhalvtime ved Bina Karpisova og Patric Parker. Fri entré.

Lørdag 9. november

13.00 Orgelhalvtime ved NYNorsk Messingkvintett og Anders Eidsten Dahl, orgel/klaver. Fri entré.

Lørdag 16. november

13.00 Orgelhalvtime. Fri entré. Nærmere informasjon kommer.