For medlemmer i Bragernes Kantori

Her finner du informasjon for medlemmer i Bragernes Kantori. Korets kontornummer er 2220 21 84468.

For medlemmer i Bragernes Kantori

Øvelsene er onsdager kl. 19.05, og vi tar  nå imot nye medlemmer. Ta kontakt med Dirigent Jørn Fevang 97 56 6762 eller jf668@kirken.no

Onsdag 25. september kl. 19.05 i kirken.

Ta med Hovland: Kom, Herre, 1. sats av Hanssens kantate + Jubilate av IRELAND, Hovland: Dette er dagen. Beethovens lovsang: Die Himmel, Tre koraler fra Juleoratoriet (delt ut sist)

Alle må lytte på lydfiler som er sendt ut på mail.

KORGRUPPER HØSTEN 2024:

Påmelding til korgruppene skjer på øvelsen ved å skrive seg inn i boka:

Søndag 15. sepember kl. 11.00 med frammøte kl 09.30

Søndag 6. oktober kl. 11.00 med frammøte kl. 09.30