Er du 6 år? Bli med på høsttakkefest med utdeling av 6 årsbok.

Vi i Mjøndalen menighet har lyst til gjøre stas for deg som er 6 år og har begynt på skolen! Da har vi lyst til å inviterer deg til å bli med utdeling av 6 årsbok.

Er du 6 år? Bli med på høsttakkefest med utdeling av 6 årsbok.

Vi har lyst til å bli kjent med deg, og vise kirken vår. Hvis du kjenner noen som ikke har fått invitasjonen, så er det bare å inviterer de også til 6-års-bokutdeling

Nå inviterer vi alle døpte 1. klassinger til kirken, og til utdeling av aktivitetsboken “Alle gode ting”. Boken inneholder bibelfortellinger, forskjellige oppgaver, sanger, bønner og masse annet spennende.

Boken deles ut på Høsttakkefesten 22. september kl. 11.00 i Mjøndalen kirke. Dette er en familiegudstjeneste spesielt rettet mot 1. klassingene. I gudstjenesten er også speidergruppa med og vi skal få høre om det nye misjonsprosjektet vårt i Thailand. Ta gjerne med familie, faddere og venner. Dere er hjertelig velkomne til å bli med på kirkekaffen etter gudstjenesten.

Påmelding til ks427@kirken.no

Frist for å melde seg på er 20. september.

Med barnets navn, adresse, e-postadresse og fødselsdato.

Vi inviterer også til Superonsdag onsdag 25. september. Det begynner med middag kl 1645, og så blir det en samlingsstund i kirkerommet før vi avslutter med en aktivitet. Superonsdag slutter 18.00. Her er det også mulig å få boken.

Ellers er det mulig å hente boka i Mjøndalen kirke. Kontoret holder åpent tirsdag - fredag 9-14 eller avtal henting.

Vel møtt til deg og dine -

Vi gleder oss til å se dere!

Hilsen Kristin (menighetspedagog) og Arnstein (prest)

Hvis du lurer på noe. Ta kontakt med Kristin: ks427@kirken.no / 48216162

Kontaktinformasjon for Mjøndalen menighet

Mjøndalen kirke ligger i Vikveien 1, 3050 Mjøndalen.

Post- og besøksadresse:
Vikveien 1, 3050 Mjøndalen

Konto: 2220.31.04484
Vipps: #13986 - MJØNDALEN SOKN

Org.nr: 976 990 226

Epost: post.drammen@kirken.no

Telefonnummer: 32 98 91 00

Felleskontor for Den norske kirke i Drammen:
Albums gate 8
3016 Drammen