Uke 35 i Domkirken

Velkommen til domkirken denne uken! Denne uken startet vi opp med semesterets første Hjertebønn og Endelig FreDan. Vi har også åpen domkirke under Fredrikstad Pride og søndag feirer vi årets konfirmanter.

Uke 35 i Domkirken
𝐓𝐢𝐫𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟐𝟕. 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭
08.20: Ingen morgenbønn denne dagen grunnet internt arrangement.
12.00 – 14.00: Åpen domkirke
𝐎𝐧𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟐𝟖. 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭
12.00 – 14-00: Åpen domkirke
𝐓𝐨𝐫𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟐𝟗. 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭
12.00: Hjertebønn med nattverd, kaffeservering fra kl 11.30
12.00 – 14.00: Åpen domkirke
𝐅𝐫𝐞𝐝𝐚𝐠 𝟑𝟎. 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭
11.30: Endelig FreDan. Velkommen til en halvtimes gratis orgelkonsert ved domkantor Dan Rene Dahl. Vi byr på kaffe og noe å bite i.
𝐋ø𝐫𝐝𝐚𝐠 𝟑𝟏. 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭
12.00 – 16.00: Åpen domkirke i forbindelse med Fredrikstad Pride.
𝐒ø𝐧𝐝𝐚𝐠 𝟏. 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫
11.00: Konfirmasjonsgudstjeneste ved sokneprest Endre Fyllingsnes og domkantor Dan Rene Dahl. Gruppe fra Borg domkor.
12.00 – 16.00: Åpen domkirke