Gospel og kafé

Velkomen til song og fellesskap på Gospel og kafé i Valderøy kyrkje!

Foto: Emma Dyb

I haust startar vi opp med ein ekstra triveleg kveld i kyrkja siste torsdagen i månaden.

Det blir allsong, gospelsongar og open kafé. Absolutt ALLE er hjarteleg velkomne. Bli med og syng eller berre kos deg med sangen og musikken. Kom og ha det kjekt saman med andre!

Datoene for hausten er som følger:

Torsdag 26. september

Torsdag 31. oktober

Torsdag 28. november

alle kveldane er i Valderøy kyrkje klokka 20.00.

Merete og Dag-Filip Roaldsnes leder an.

Arrangør: Valderøy Sokneråd.

Håpar å sjå deg der!