Kafé og ope kapell

Kvar torsdag denne hausten, med unntak av haustferien, blir det kafé og ope kapell i Valderøy kyrkje.

Kafé og ope kapell
Barselkafé med sang: kl. 10.30-12.00🎶👶🏼
•Sangen starter kl. 11.00 (For alle med småbarn/babyer som er heimeverande)
Kafé for alle (heimeverande, pensjonister, besteforeldre, den som vil kose seg) kl. 12.00-14.00
Salmer og bønn i Johanneskapellet kl. 12.15. Kapellet blir ope kl. 12.00-14.00, du kan sitte i stillheit, tenne lys, be ei bøn, berre vere.

På menyen:
Bakst
Kake
Kos
Baristakaffi
Vanlig svart kaffi
Te
Brus

(Vi har melkefri og glutenfri varianter, baksten er laga med speltmjøl)

Vi tek vipps og kort.

SKIKKELEG velkommen!