Menighetslotteriene i gang!

Lotteriet i Bjoneroa menighet og lotteriet for Brandbu, Gran/Tingelstad og Moen/Ål sokn startet salget 12. august. Nå er det tida for å kjøpe lodd!

Menighetslotteriene i gang!

De to lotteriene hadde salgsstart for årets lotterier 12. august. Vil du kjøpe lodd og loddselgeren ikke dukker opp på døra di, så kontakter du kirkekontoret ved Grete Solheim, tlf. 61 33 52 05. Du kan også ta kontakt med en i menighetsrådet ditt å høre om lodd. Gevinstlista kommer i neste menighetsblad.

Lotteriet i Bjoneroa
- Vi har fått mange flotte gevinster i år også! Saueskinn, gavekort Hadelandskortet fra Jølstad, gavekort hos Brandbu pølsemakeri gitt av Opsahl begravelsesbyrå, gavekort på middager og produkter, fruktkurver, spekepølser, hårprodukter, EU-kontroll på personbil, strikkeprodukter mm. Vi møter stor velvilje når vi ber om gevinster, forteller Lise Vestland. Lodd kan du kjøpe ut september.

Lotteriet i Brandbu, Gran/Tingelstad og Moen/Ål
- 42 bøker er fordelt ut på de tre menighetsrådene – og samme antall gevinster er på plass, kan Grete  på kirkekontoret fortelle. Hun koordinerer det store menighetslotteriet for de tre soknene her på østsida av Randsfjorden.

Gevinstlista er god og lang, fylt opp med gavekort fra mange lokale firmaer og butikker som KIWI på Jaren og Brandbu, Peppes Pizza i Brandbu, Grinaker Bakeri, Brandbu Pølsemakeri og 4 timer med elektrikerarbeid fra Gulbrandsen & Olimb A/S. Du kan også vinne, potet, honning, bunadpose, ostepakke fra Øvre Kjekshus og mye mer. Loddsalget pågår til 9. oktober og trekningen skjer 21. oktober.