Skal du på leir? Her finner du lenke til påmelding!

Her kommer oversikten over alle leiralternativene vi kan tilby deg som konfirmant! Om du har utfordringer med tanke på leirpris og økonomi, ta kontakt med konfirmantansvarlig i din menighet. Vi har støtteordninger for dette! Påmeldingsfristen til leirene er 1. oktober og påmeldingen er åpen fra kl. 20.00 tirsdag 17. september.

Skal du på leir? Her finner du lenke til påmelding!

A. Konfirmantfestival

Dato: 1.-2, februar

Konfirmantfestival 1.DAG

Dato: Lørdag 1.februar

Sted: Udland kirke

Konfirmantfestival KFUK/KFUM 2.DAG

Dato: Søndag 2.februar

Sted: Norheim kirke

Pris: Gratis

Dersom du velger alternativ A, Konfirmantfestival, er dette en bo-hjemme leir over 2 dager.

Lørdag 1.februar samles konfirmanter fra hele byen i Udland kirke til samling, aktiviteter og sosialt samvær.

Søndag 2.februar er vi med på Konfirmantfestival i Norheim kirke i lag med konfirmanter fra hele Haugalandet.  Her blir det show, Rush trampolinepark, kiosk og div. aktiviteter.

Konfirmantene får servert mat begge steder.

Lenke til påmelding finner du nederst på siden.

B. Camp Norefjell

Dato: 23.-27. juni 2025

Sted: Norefjell Ski og Spa

Overnatting: Konfirmantene bor i leiligheter. Hver leilighet har eget bad og 2 eller

3 soverom.

Pris: Pris: 4800 kr inkl bussreise, overnatting, mat, medlemsavgift KFUK-KFUM.

Camp Norefjell er KFUK-KFUM`s konfirmantleir på Norefjell Ski og Spa. Her vil det samles ca 600 konfirmanter fra hele landet til aktiviteter, seminarer, kvelds- og morgenshow!

Det vil være et bredt tilbud av aktiviteter og seminarer; proffe morgen- og kveldsshow, globalløp, sandvolleyball, strand og bading, innendørs badebasseng, gode turmuligheter i fantastisk natur, fotball, samfunnsengasjement og gudstjeneste er noen av dem.

Økonomi skal ikke være en stopper for deltakelse. KFUK-KFUM har et deltakerfond hvor det går an å søke støtte dersom behov. Les mer på kfuk-kfum.no/deltakerfond.

Lenke til påmelding finner du nederst på siden.

C. Stemnestaden

Dato: 21. – 23.mars

Sted: Stemnestaden leirsted, Grinde i Tysvær

Overnatting: 4-mannsrom.

Rommene har eget bad.

Pris: 1700 kr.

Konfirmanter fra både Rossabø, Vår Frelsers og Skåre menigheter møtes til kjekt samvær med ulike aktiviteter både innendørs og utendørs.

Konfirmantene møter direkte på leirstedet i Grinde, og hentes her av foresatte når leiren er slutt.

Lenke til påmelding finner du nederst på siden.

Slik velger du leir:

1. Les igjennom beskrivelsen av leirene over.

2. Gå inn på lenken nedenfor og velg hvilket leir alternativ du ønsker innen 1.oktober. De som ikke har valgt leir innen fristen, blir automatisk plassert på alternativ A, Konfirmantfestival.

PS: Dersom leiren blir full, vil det ikke gå an å velge denne leiren i påmeldingen. Da må du velge blant alternativene som er igjen. Ønsker du å stå på venteliste på en leir som er full, ta kontakt med konfirmantansvarlig i din menighet.

Har du spørsmål? Ta kontakt:

Kirkekontoret: 52809500, e-post: post.haugesund@kirken.no

Hjemmeside: www.kirken.no/haugesund