Gudstjenester i Askim kirke

I gudstjenesten søker vi Guds nærvær. Vi samles rundt troen på Jesus Kristus, med takk, bønn og lovprisning.

Askim menighet har gudstjeneste hver søndag kl. 11.00. De fleste søndager er det søndagsskole for barna under gudstjenesten og felles kirkekaffe etterpå.

Ca annenhver tirsdag arrangerer vi "G2 lovsangsmesse" i Askim. Det er en gudstjeneste med moderne lovsangsmusikk, og nattverd. Vi veksler mellom å være i Askim kirke og kapell.

Det er åpent for alle som ønsker å komme, og det kommer flere som bor utenfor Askims grenser også. Vi har ekstra fokus på å synge sammen, og flere ganger i semesteret får vi besøk av gospelkoret Indre Østfold Gospel Company.

Se datoer for mer info.

17.9 kl 1900: Askim kirke. Indre østfold Gospel Company medvirker

15.10 kl 1900: Askim kapell

29.10 kl 1900: Askim kirke. Indre Østfold Gospel Company medvirker