Barn og unge

I Grorud menighet har vi ulike tilbud for barn og unge - alt fra klubb til Babysang og trosopplæringstiltak som "Lys Våken!"

Barn og unge

Vi har et bredt tilbud for barn og unge. Du finner info om våre tilbud i menyen nedenfor, både for barn, unge og trosopplæringstiltak.

Hva er trosopplæring?
Reform av kirkens trosopplæring ble vedtatt av Stortinget 27. mai 2003. Stortinget ønsker at trosopplæringen i Den norske kirke, på samme måte som den opplæringen som finner sted i andre tros- og livssynsamfunn, skal stimulere til bygging av egen identitet og forståelse av egen kultur og tradisjoner i et samfunn der innslaget av ulike tros- og livssynssamfunn blir stadig rikere.

Lyst til å bidra?
Ønsker du å være med som frivillig, eller har du en god idè til et nytt arbeid? Ta gjerne kontakt med oss.