Mangfoldsfest 2024

Har dere lyst på en kirkekaffe på Spikersuppa - med mer enn bare kaffe, kjeks og is? Bli med på årets mest fargerike fest på Spikersuppa 8. september, kl.14-17!

Mangfoldsfest 2024

Hva er Mangfoldsfest?

I forbindelse med jubileumsmarkering for Oslo inviterer STL (Samarbeidsrådet for tros- og livssynssamfunn) og STL Oslo til Mangfoldsfest sammen med religions- og livssynsmangfoldet man kan finne rundt om i Oslo.

Det blir arrangert sceneshow med musikk og dans, mat laget av frivillige fra de ulike samfunnene og aktiviteter for store og små; som hennamaling, turbanknytting, kalligrafi og tegneverksted. Hele arrangementet er gratis. Ta med hele familien og en venn eller fem!

Kunne du tenke deg å være frivillig på selve festen?

Arrangørene, STL, trenger fortsatt noen motiverte folk som kan tenke seg å være "festivalguider". Det er behov for personer som kan stå med gule vester og være publikumsverter på selve arrangementet, som kan gjøre enkle ærend for standsene, hente teknisk hjelp, etc., og ellers være tilgjengelig for publikum.

Ta kontakt med Jurek Laub, hvis du er interessert!