Hyggetreff høsten 2024

Tirsdag 10. september starter hyggetreffet opp igjen. Høstens program finner du her.

Hyggetreff høsten 2024

Hyggetreffet er menighetens tilbud til seniorer og andre som er hjemme på dagtid.

Hver andre tirsdag i måneden samles vi opp i menighetssalen mellom kl 11:30-13:30 til hyggelig lunsj, program hvor vi gjerne har besøk som forteller om et tema eller bidrar med noe musikalsk, vi har loddtrekning og allsang.

Du trenger ikke være kirkegjenger for å komme på hyggetreffet - her er det plass til alle som vil. Be gjerne med deg en venn eller nabo.

Hyggetreffet har ikke en inngangspris, men loddsalget er med på å sponse utgiftene. Vi oppfordrer til å ta med en premie til lotteriet, og støtte hyggetreffet ved å kjøpe lodd. Trenger du skyss, kan du ta kontakt med Marit Bjerlin, tlf 97738600.

Høsten 2024:

Tirsdag 10. september kl 11:30: "Litt omkring Prinsdal før og nå". Tore Burud forteller. Vi serverer deilig lunsj, det blir loddtrekning og allsang. Ta gjerne med en premie til lotteriet.

Tirsdag 8. oktober kl 11:30: "Vi synger Beatles". Michael Lerstad, sanger, gitarist og medlem i Prinsdal Sangeri synger og spiller Beatles-låter. Loddsal og allsang. Ta gjerne med en premie til lotteriet.

Tirsdag 12. november kl 11:30-13:30: Bursdagsfeiring for jubilanter! Alle som har fylt eller fyller runde tall mellom 75-95 år denne høsten inviteres til å feire dagen sammen med hyggetreffet og får egen invitasjon i posten. God lunsj, bursdagskake, konsert ved organist Bjarte Rimehaug m.fl. Feiringen starter med konsert i kirkerommet, før vi går opp i menighetssalen og spiser lunsj.

Dette er en gave til jubilantene fra menigheten, så det er ikke loddsalg denne gangen. Påmelding med beskjed om allergier til diakon Susanne på tlf 40814154 eller mail sd272@kirken.no innen 11.11

Tirsdag 10. desember kl 11:30-13:30: Grøtfest med mandel i grøten. Sogneprest Åse Haugstad kommer med en betraktning. Vi synger julsanger og har julequiz. Loddsalg. Ta gjerne emd en premie til lotteriet.

KONTAKT

Har du spørsmål eller trenger skyss til hyggetreffet, kan du kontakte diakonmedarbeider Susanne Dommersnes Sivertsen på mail sd272@kirken.no eller tlf 40814154 (mand-torsd)

FRIVILLIG

Vi trenger flere frvillige som kan hjelpe til på kjøkkenet og med å hente folk, så hvis du har mulighet til å bidra med noe, ta kontakt med diakonmedarbeider.

Kontaktinformasjon for Hauketo-Prinsdal menighet

Hauketo-Prinsdal kirke
Lerdalsfaret 7, 1263 OSLO

Kirken er en arbeidskirke med kontor og menighetssal i samme bygg.

Post.Hauketo-Prinsdal.oslo@kirken.no
Telefon: 23 62 98 50

Anbefaler å gjøre avtale på forhånd før henvendelser direkte på kontoret. Arbeidstiden til den enkelte ansatte på kontoret varierer fra uke til uke.

Ved bruk av direktenummer vil man komme til rett ansatt. Se "kontakt oss"
Får du ikke svar, ta kontakt via sentralbordet: 2362 8900