Råd og utvalg

Holmlia menighet har flere utvalg som jobber med ulike områder av menighetslivet.

Råd og utvalg

Diakoniutvalget: Olav Lægdene,  Ingrid Marie Sahl, Halvor Bruun og Ann-Kathrin Fjøren Kasbo, diakon

Trosopplæringsutvalget:

Utvalget er felles med Hauketo-Prinsdal menighet. Fra Holmlia menighet: leder; Kristin Rosnes Holte, Jan Martin Sahl, (MR). Fra Hauketo-Prinsdal menighet: Ida Håbrekke, Dag Myhre Nilsen(MR), Cecilie trogstad Bomstad(menighetspedagog)

Gudstjenesteutvalget

Skal konstitueres. Vibeke Dyrhol (MR), flere navn kommer.

Huskomiteen

Jahn Sahl (MR), Jarle Aasen, frivillig, Elisabeth Langeland, frivillig, Gyro Sølvsberg, staben.

Andre komitéer

Arbeidsgruppe for julemarkedet:  Ann-Kathrin Fjøren Kasbo og Karoline Huuse Fjøren (MR)

Teaterkontakter: Åse Grøneng og Torunn Eliassen

Teknisk komite: Frode Myksvoll, Tore Ledaal, Dag Olav Sivertsen, Wetle Holte og Hans Olav Baden.

fredagsPOWERs voksenstyre:

Johan Hake, Per Kristian Kivle, Øyvind Westad Thormodsæter

HåPe-styret valgt i 2019:

Ingrid Menes Sørensen, Andrea Dommersnes Sivertsen, Aron Randel, Clara Dubrau, Emma Hake, Henrik Ebhardt, Herman Hjorthaug, Inga Torp-Nilsen og Petter Sand-Strand.

Temakveld komite:

Runa Riksaasen, Åslaug Elvebakk, Tor Torbjørnsen og Jan Sahl.