Torshovkoret presenterer: Mozarts Requiem

Lørdag 16. november blir det konsert med Torshovkoret i Sagene kirke.

Torshovkoret presenterer: Mozarts Requiem

Lørdag 16. november kl. 17.00 og 19.00.

Torshovkoret har den store gleden av å fremføre dette fantastiske mesterverket fra 1791, Mozarts aller siste komposisjon. Vi er så heldige å ha med oss svært dyktige musikere og solister, så dette blir en mektig oppsetning som du ikke vil gå glipp av.

Med oss har vi fire strålende solister og et orkester bestående av musikere fra Oslo-filharmonien med konsertmester André Orvik.

Bass: Brynjar Onsøien
Sopran: Ingrid Margitte Narvesen