Tårnagent

Klar for å utforske?

Tårnagent

I oktober hvert år arrangerer vi Tårnagenthelg for 8- og 9-åringer. Den foregår annethvert år i Sagene kirke og i Paulus kirke (bydelskatedralene våre). Som Tårnagenter vil barna utforske kirken, klokkene og ta turen helt opp i kirketårnet. På tårnagenthelg spiser vi sammen, leker, trener agentskills (viktig!) og utforsker kirken. Spennende oppgaver venter den oppfinnsomme og nysgjerrige!

Vi har også en tårnagentklubb. Den starter opp etter tårnagenthelgen. En torsdag i måneden treffes vi i gymsalen i Iladalen kirke. Da blir det lek, utfordringer og ostesmørbrød.

Åtte- og niåringer får invitasjon i posten over sommeren. Tårnagent arrangeres i samarbeid med Sagene og Ila og Paulus og Sofienberg menigheter.

Interessert i tårnagent? Send en mail til Karen (se adresse under).