Utdeling av fireårsbok

Vi deler ut fireårsbok søndag 22. september. Før det har vi en spennende samling for fireåringene!

Utdeling av fireårsbok er stas. Merk: Torshov og Lilleborg menighet deler ikke ut den avbildede boken, det er en annen bok som venter årets fireåringer. Foto: Bo Mathisen

Søndag 22. september deler vi ut fireårsbok i gudstjenesten klokken 11.

Men før det inviterer vi fireåringer med foresatte til en morsom samling i Torshov kirke torsdag 19. september fra 17-18. Vi serverer enkel middag til store og små fra 16.30.

På samlingene synger og leker vi, spiser mat sammen, hører en fortelling og så skjer det kanskje noe rart. Kirka vår er stor og full av farger, og mye rart kan gjemme seg der. Verden er spennende, og Gud er spennende.

Meld dere gjerne på innen dagen før samling ved å sende en sms til 408 14 331, sånn at vi vet hvor mange vi skal beregne mat til. Vi blir glade for beskjed dersom det er allergier eller andre hensyn vi bør ta.

Velkommen!

Foto: Kim Christie Østberg. Gjengitt med tillatelse.

****

Fireårsklubben er en del av trosopplæringstilbudet i Torshov og Lilleborg menighet, og er en utvidelse av det som før var utdelingen av Min kirkebok. På fireårsklubben blir barna kjent med kirken sin gjennom utforsking, sang, lek og bibelhistorier.

Klubben har samling 19. september i Torshov kirke, og boka deles ut på høsttakkefest 22. september. 17. september får barna utdelt kirkeboka, som i år er Den lille barnebibelen av Kees de Koort. Denne dagen feirer vi også høsttakkefest i kirken.

Kirken er et spennende og annerledes sted som mange barn har lyst til å utforske. Det gjør vi på fireårsklubben. Alle fireåringer som tilhører menigheten vil få brev med invitasjon. Grunnet koronasituasjonen ber vi om påmelding innen dagen før samlingene. Du melder barnet ditt på ved å sende en sms til 408 14 331.

Klubben er for alle fireåringer (med foresatt) som har lyst til å komme. Ta gjerne med en venn! Bare husk å melde alle på først, slik at vi lager nok mat og har oversikt over hvor mange vi blir. Kontaktinformasjon finner dere nedenfor.