MER (tidligere 24 Hours festival)

Går du i 4.-7. klasse og liker å ha det gøy? 19. og 20. februar 2022 inviterer vi til MER med Sleepover i Kongsberg. Arrangementet er tidligere kjent som 24 Hours festival, men hoppeslottene er byttet ut med konkurranser, gameshow og glowparty.  MER informasjon kommer så snart vi er klare.

MER (tidligere 24 Hours festival)

Alt av aktiviteter og overnatting skjer i Skrimhallen på Kongsgårdsmoen. Festivalen arrangeres av Den norske kirken i Kongsberg og Sandsvær, Norkirken og Betania, og vi samarbeider med Stiftelsen Skjærgårdsgospel.

Festivalen arrangers fra lørdag 15. feburar kl. 12:00 til søndag 16. februar kl. 12:00. Registrering starter kl. 11:15 men festivalen starter presis kl. 12:00, så vær klar!

Avslutningsgudstjenesten søndag 16. februar starter kl. 11.00. Familie og
venner er velkommen til å delta på aktiviteter og gudstjeneste fra kl. 10.00.

Husk å ta med:

• Eget liggeunderlag (ingen doble luftmadrasser)
  • Sovepose
  • Toalettsaker
  • Pysj
  • Klesskift
  • Innesko
  • Drikkeflaske med navn
  • Lommepenger til kiosk (gjerne mynt)
  • Mobilen får bli igjen hjemme (telefon kan lånes på festivalkontoret ved behov)

NB: Vi ønsker å legge til rette slik at alle kan delta, og og hvis ditt barn har behov for tilrettelegging som vi trenger å vite om, så gi oss beskjed om  dette (f.eks. allergier, funksjonshemming, diagnoser etc.).

Påmelding

Påmelding skjer ved å fylle ut skjema nedenfor og innbetaling av arrangementavgift. Deltakerprisen er nå kr. 500,- og dekker aktiviteter, mat og overnatting. Ved betaling bruk Vipps #502367 til "Trosopplæringen i Kongsberg" og merk betalingen med 24 og deltakers navn". Vær kjapt ute - vi har plass til 200 deltakere!

Englevakt/Voksenledere

For å kunne gjennomføre festivalen er vi helt avhengig av hjelp fra voksne/foreldre i noen timer til å hjelpe til med en aktivitet, være vakt, matservering, nattevakter (vi deler natten: 00:00–04:00 og 04:00-08:00). Vi håper at du som forelder/foresatt har mulighet til å hjelpe oss i løpet av arrangementet, slik at vi kan skape en god og trygg ramme for deltakerne. Du melder deg på som englevakt/voksenleder i påmeldingsskjemaet.