VI DRAR PÅ GET FOCUSED!

I år som i fjor reiser vi på Get Focused - en kristen ungdomskonferanse like utenfor Tønsberg. For veldig mange i ungdomsarbeidet vårt er dette et av høstens store høydepunkt. Hit reiser kristne ungdommer fra hele landet for en innholdsrik helg med møter, konserter, seminarer, aktiviteter og muligheter for å bli kjent med noen nye - og vi gleder oss veldig til å dra i år igjen!

VI DRAR PÅ GET FOCUSED!

I år er det helgen 8.-10. november vi reiser på tur. Vi reiser som en felles gruppe fra Fjellhamar for å delta på festivalhelgen. Det innebærer at vi reiser med felles transport, overnatter sammen, og deltar på opplegget som skjer under helgas konferanse som gruppe. Det er en gylden mulighet til å bli enda bedre kjent, og til å bli kjent med andre!

De tidligere årene har vi vært mellom. 30-60 stk. på turen, og det er absolutt en tur det er verdt å få med seg!

HVOR:
Konferansen er på Oslofjord Convention Center. Vi sover i nye oppussede leiligheter med plass til 10 stk. per soverom. Det er også mange aktivitetstilbud i løpet av helgen, og man kan velge mellom futsal, swingkurs, volleyball, klatring og skate&scoot. Det er blitt fast tradisjon at vi stiller volleyballag (gjerne to) fra Kjlrn i den årlige turneringen, og har de tidligere årene stilt sterkt både i turneringen og på heiefronten!

AVREISE:
Vi leier buss og kjører samlet til og fra Tønsberg. Nøyaktige tidspunkt for avreise kommer nærmere helgen, men avreise blir fra Fjellhamar kirke like etter skolen (ca. 15.30) på fredag 8. november, før vi er tilbake samme sted søndag ettermiddag 10. november og avslutter festivalhelga på G2 kl.17. Helgas opplegg er altså ferdig omtrent kl. 18 på søndag.

MAT:
Inkludert i prisen får du med matpass - det betyr at du får både frokost, lunsj og middag på festivalområdet og er godt dekket med mat gjennom helgen. Leilighetene vi bor i er utstyrt med kjøkken, komfyr, kjøleskap, microbølgeovn, vannkoker og oppvaskmaskin som man også kan benytte seg av. Det er imidlertid et stykke til nærmeste butikk fra området, og ikke noe tid til å dra på butikken underveis i festivalhelgen, derfor må dere ta med mat på forhånd dersom du vil lage noe på kjøkkenet i leilighetene utover måltidene vi har inkludert. Dette er dog ikke nødvendig - vi er godt dekket av måltidene på festivalen.

BETALING:
Prisen for å være med på Get Focused-turen er 2200,- (+ 250,- Kjlrn-kontingent hvis man ikke har betalt dette tidligere i år). Dette inkluderer festivalpasset, matpass hele helga, overnatting og transport. Du må betale samtidig som du melder deg på, for at påmeldingen skal være gyldig.  Du betaler på kontonummer 1628.32.03100 (Barn og unge Fjellhamar menighet). Det er viktig at betalingen merkes med: "Navn + telefonnummer + Get Focused (+ evt. Kjlrn-kontingent 2024)".

VIKTIG Å FÅ MED SEG OM PÅMELDINGEN:
Vi sender påmeldingene videre til Get Focused. For at vi skal sende påmeldingen må du ha gjort tre ting: 1) Meldt deg på i Google-forms skjemaet vårt, 2) Betalt for turen og 3) Ha sendt et skjermbilde/betalingsbekreftelse av innbetalingen for turen til Annette til an264@kirken.no, eller på telefon 41088796, eller i spond på melding. Vi melder deg ikke på før du har betalt påmeldingsavgiften, da vi må videresende påmeldingen og ikke har mulighet til å angre påmeldinger til Get Focused etter den er sendt. Det betyr at vi ikke kan melde deg på eller garantere deg plass på festivalen hvis du ikke har betalt samtidig som påmeldingen.

Get Focused er en populær festival med mange tusen ungdommer. Vi kommer til å sende påmeldingene i to omganger til festivalen - én gang før høstferien for de som har meldt seg på innen 24. september, og én gang når påmeldings- og betalingsfristen er ute, 9. oktober. Derfor er det lurt å melde seg på (og betale!) så raskt som mulig når du har bestemt deg sånn at vi kan sende din påmelding med den første runden med påmeldinger og sikre plass på festivalen. Da Get Focused er et eksternt arrangement kan vi ikke garantere plass – derfor er det lurt å melde seg på så tidlig som mulig.

Den første påmeldings- og betalingsfristen er altså tirsdag 24. september for å være i første påmeldingspulje. Aller siste påmeldings- og betalingsfrist er onsdag 9. oktober.

TA KONTAKT:
Ungdomsarbeider Annette Nordby og kateket Øystein Skarholm, er med på turen som voksne. Vi vil være til stede hele helgen, være tilgjengelige for ungdommene og ha oversikt over gruppa gjennom dagene på konferansen. Ta kontakt dersom dere har noen spørsmål til Øystein på OS573@kirken.no / 93094664 eller Annette på AN264@kirken.no / 41088796.

Vi gleder oss veldig til å reise på tur - dette er et av høstens store høydepunkt!

Les mer om Get Focused på http://www.getfocused.no.
De har også en side med informasjon til foreldre: http://www.getfocused.no/til-foreldre/