Takk for en fin menighetsweekend!

23.-25. august var vi en god gjeng på menighetsweekend på Sauevika på Hvaler - og for en bra helg det har vært! Neste års dato er satt, hold av 29.-31. august 2025!

Takk for en fin menighetsweekend!

Det har, som ved tidligere år, vært veldig fint å være på tur sammen som menighet, på tvers av generasjoner og ukentlige fellesskap.

Helgen har vært fyllt av godt fellesskap, god mat, gode samtaler og undervisning om trospraksiser, bønn og lovsang, quiz og mye moro for tore og små. Det var selvfølgelig også duket for de tradisjonsrike Fjellhamarlekene på lørdag - med en thriller av en jaktstart som finale! Det var veldig gøy, og vekket konkurranseinnstinkt i samtlige - unge som gamle. Vi rundet av helga med gudstjeneste for store og små på Sauevika på søndag, med påfølgende avsluttende grilling!

Med andre ord: det har vært en helt strålende helg, og ekstra fint å være sammen på tvers av ukentlige fellesskap og å være én menighet på tur sammen. Det har vært fint å dele både levende tro og varme fellesskap sammen en hel helg!

Neste års datoer for menighetsweekend på Sauevika er allerede booket. Hold av helga 29.-31. august 2025 allerede nå, så du er sikker på at du får med deg neste års menighetsweekend. Vi gleder oss allerede!