Tweensklubben starter opp igjen!

Åpent hver torsdag for 5.-7. klasse - femteklassinger er spesielt invitert.

Tweensklubben starter opp igjen!

Går du i 5.-7. klasse?

Da kan du være med på Tweensklubben i Fjellhamar kirke! Der kan du møte masse trivelige folk og det er veldig mye gøy å finne på. Torsdag 29. august har vi åpningsfest med is-bar, limbo, lykkehjul og mye annen moro. Velkommen!

Hva skjer på Tweensklubben?
Mye moro! Vi har bordtennis, biljard, frisbeegolf, basketbane, laser-tag, en hylle full av spill, temafester og Nintendo Wii på storskjerm. Man kan gjøre lekser hvis man vil og spise litt brødmat. Hver uke har vi i tillegg en felles aktivitet (se semesterplanen HER). Noen uker åpner vi kiosken.

Til slutt har vi alltid en samling oppe i kirkerommet. Der får man høre litt mer om Gud og stille spørsmål, før vi tenner lys, ber en bønn og spinner lykkehjulet. Det beste er at du får bli kjent med en herlig gjeng 5.-7. klassinger, pluss noen ungdomsledere og voksne.

PRAKTISK INFORMASJON:
Når, hvor og for hvem?
Hver torsdag fra kl. 14-16 i Fjellhamar kirke (inngang nede). Alle som går i 5.-7. klasse er hjertelig velkommen.

Må man melde seg på?
Nei, det er bare å møte opp. Men send gjerne en mail dersom det er noen spesielle behov (os573@kirken.no).

Koster det noe?

Det koster 250,- i året å være medlem i klubben. Det er lov å komme innom et par ganger først for å se om man trives. Les mer HER hvis du ønsker å bli medlem.

Mer informasjon?
…kan du finne på nettsiden, eller i Spond-gruppa vår. Bli gjerne med i den! (Last ned appen, registrer bruker, gå til fanen grupper og trykk "Skriv inn kode" nederst til høyre. Koden er PVIKH.)

Ansvarlig for klubben er Øystein Skarholm, kateket i Fjellhamar menighet. Ta gjerne kontakt: os573@kirken.no / 93 09 46 64.