Menighetsarbeid på TV

Intervju med Sondre Myrseth og Elisabeth Kristiansen på TVL søndag 8. september kl. 20.30. Samme kveld ca. kl. 21.30 sendes første episode av "Inkluderingspresten".

Elisabeth og Sondre i TVL

Menighetsarbeid på TV

Sanden medier har det siste året bl.a. jobbet med å lage en miniserie for TVL (tvl.no) om arbeidet menighetene på Nedre Romerike driver for personer med utviklingshemming. Serien er et samarbeid med Den norske kirke og NFU (Norsk Forbund for Utviklingshemmede). Nå har de på plass 4 episoder som har fått sendetid hos TVL i september.

Søndag 8. september kl. 20.30 blir Sondre Myrseth og Inkluderingsprest Elisabeth Kristiansen intervjuet i programmet «Hovedkontoret» på TVL. Samme kveld, ca kl 21.30, sendes første episode av serien "Inkluderingspresten". Der følger vi Syng med oss, Sondre og Elisabeth. De tre andre episodene sendes de tre neste søndagene ca kl 21.30. Episodene vil også sendes i reprise.

Sondre jobber for tiden både på Lørenskog kirkegård og i Skårer kirke.

Vi håper mange vil like serien og bli inspirert og berørt av menneskene i den.