Gudstjenester i Berg menighet

Gudstjenestene er menighetens pulsslag, og Berg menighet ønsker gudstjenester der det er lav terskel og høyt under taket. Det er gudstjeneste i Berg to søndager i måneden.

Gudstjenester i Berg menighet

Gudstjenster i Berg 2. halvår 2024 - med forbehold om endringer. Alle gudstjenester er i Berg arbeidskirke, dersom ikke annet er presisert.

Søndag 8. september kl 11.00
Presentasjonsgudstjeneste for årets konfirmanter. Ved sokneprest Kristin Stensrød Haugen og kantor Jan Ivar Eikeland.

Søndag 22. september kl 19.00 (merk tidspunkt!)
Kveldsgudstjeneste, ved sokneprest Kristin Stensrød Haugen og kantor Jan Ivar Eikeland.

Søndag 6. oktober kl 11.00
Gudstjeneste ved sokneprest Kristin Stensrød Haugen

Søndag 27. oktober kl 11.00
Gudstjeneste ved sokneprest Kristin Stensrød Haugen og kantor Jan Ivar Eikeland.

Søndag 3. november kl 16.00 - Berg trekirke
Minnegudstjeneste på Allehelgensdag, i samarbeid med Brunlanes Frikirke. Ved pastor Arne Hersdal, sokneprest Kristin Stensrød Haugen og kantor Jan Ivar Eikeland.

Søndag 17. november kl 11.00

Onsdag 27. november kl 17.30 (merk dag og tid!)
Hverdagsgudstjeneste med opptakelse av nye speidere. Speiderne og Superonsdag deltar. Ved sokneprest Kristin Stensrød Haugen og kantor Jan Ivar Eikeland.

Søndag 1. desember kl 11.00
Barnas gudstjeneste, med utdeling av 4-årsbok. Skattekista deltar. Ved sokneprest Kristin Stensrød Haugen.

Søndag 15. desember kl 18.00 (merk tid!)
Lysmesse/vi synger jula inn. Årets konfirmanter deltar, Havfruene synger og Larvik Janitsjar spiller. Ved sokneprest Kristin Stensrød Haugen.

Tirsdag 24. desember - Julaften
Kl 14.00: Gudstjeneste i arbeidskirken, julespill med barn.
Kl 16.00: Gudstjeneste i Berg trekirke

Onsdag 25. desember - 1. juledag
Felles høytidsgudstjeneste i Tanum kirke.

2025

Onsdag 1. januar kl 12.00