Velkommen til Tranby Tweens Aldri Alene!

Har du en tween (10-13-åring) i huset? I så fall er din tween hjertelig velkommen til å bli med på Tranby Tweens Aldri Alene-samlingene, som vi har i peisestua i kjelleren på Tranby menighetshus (inngang nede, på baksiden av huset).

Vi samles ca. én gang i måneden, og det koster ingenting å delta!
(Man kan betale 50 kr. i kontingent, men det er helt frivillig.)

Den første samlingen blir søndag 22. september kl 18.00-20.00.

En typisk samlig består av:

• Felles økt med andakt/undervisning og tilhørende aktiviteter.
  • En økt med fri lek (bordtennis, mini-biljard, fotballspill, airhockey, brettspill, formingsaktiviteter, gjemsel).
  • Enkel servering, noen ganger pizza.

«Aldri Alene» er et undervisningsopplegg utarbeidet av Søndagsskolen Norge, Acta – barn og unge i Normisjon og NLM ung. Blå Kors og NLA Høgskolen har bidratt med faglige ressurser. Målsettingen er å skape trygge rom der tweens kan kjenne med hele seg at de har en identitet som Guds barn. Det er fokus på fellesskap og relasjoner, og å bygge selvbilde og en trygg hverdagstro på Jesus.

Gå gjerne inn på Facebooksiden som heter «Tranby Tweens Aldri Alene» for å lese mer, og for å melde ifra om din tween kommer på samlingene.

Vennlig hilsen kateket Helge S. Rotevatn og diakonimedarbeider Benedikte H. Håkonsen

Kontaktinformasjon for Tranby og Lierskogen menighet

Kontoradresse:

Kirkesvingen 7

3408 Tranby

Telefon: 409 24 950  (ikke sms)

E-post:  lier@kirken.no

Bankgiro:  1503 97 47232