Innsamling av lysstumper

Hva gjør du med rester av stearinlys? I Mandal kirke står det en flott kasse der du kan legge lysstumper du har samlet på.

Innsamling av lysstumper

Det Norske Misjonsselskap, NMS, har et lysstøperi som lager nye lys av innsamlede lysstumper. De trenger masse lysstumper!

Lysstumpene vi samler inn i Mandal, leverer vi videre til NMS gjenbruk. Der blir de hentet og kjørt videre til Knausen Lysstøperi i Melhus. Alt arbeidet blir gjort av frivillige, og overskuddet går til NMS. I 2023 ble overskuddet over 2 mill. kr.!

Dette er en flott måte å bidra til misjonen. Håper du blir med!

Mandal Misjonsforening