Les menighetsbladet

Her kan du lese siste menighetsblad med høstens rike program.

Les menighetsbladet

Menighetsbladet kommer ut i begynnelsen av vært semester. Vi deler også ut et eget program før jul. Velkommen til å lese om og bli med på det som skjer gjennom semesteret.

Semesterprogram høst 2024 av Magnus Ingvaldsen

Gå en tur med mening!

Kan du tenke deg å gå en tur med mening tre ganger i året? Vi trenger flere som vil gå med en fast rode tre ganger i året (vår, høst og jul). Du får beskjed når det er klart, henter bunke og rodekart i kirka og velger selv når du skal gå. Ta kontakt med sokneprest, Magnus Ingvaldsen.