Ungdomslederkurs

Kan JEG bli leder? Vi arrangerer lederkurs for akkurat DEG!

Kreativ kveld i kirken for ungdommer

Vi trenger alle typer ledere: Deg som er frempå, Deg som er litt sjenert, deg som liker å organisere... Vi trenger DEG!
I høst arrangerer vi Ungdomslederkurs for de som var konfirmant i 2023/2024 og eldre. Her lærer du om hva som gjør deg til en god leder.

Du vil bli utfordret og utrustet. Kanskje du oppdager nye sider ved deg selv, og de andre på kurset?

Vi skal snakke om temaer som: forskjellige ledertyper, grensesetting, tro i praksis, og mye mer!

Vi møtes ca to helger + en torsdag før konfirmantleir, hvor vi går igjennom ulike temaer rundt det å være en god leder, blir bedre kjent med hverandre.

Datoer for kurs er:

Høst:

9.-10. noveember - Slora Leirsted

Vår:

29.-30. mars - Sted kommer

15. mai - Langhus, planlegging av konfirmantleir

Dere vil også få muligheten til å bli med som ungdomsledere på leir for de som er konfirmanter etter dere. Her blir det dere har lært på kurset satt ut i praksis.

Kurset er en del av KFUK/KFUMs satsing "MiLK" -Minilederkurs

De har en liten Innmeldings/kursavgift på 100kr ut dette kalenderåret, så 200kr ved nytt kalenderår. Dette er penger som går til kursressurser, innkjøp av mat på kurs og diverse.

Dersom dette skulle bli vanskelig å betale, så send meg en mail. Alle som vil, skal kunne delta på lederkurs uavhengig av økonomi!

Meld deg på da vel :)