Strikketreff mandager kl. 11 i Ski nye kirke, oppstart 26.8

Strikkerne fortsetter å møtes mandager kl. 11 i Ski nye  kirke, og strikker til seg selv eller gir videre til andre. Velkommen også du som ikke strikker, til uformell prat! Ta med niste, vi har kaffe!

Strikketreff mandager kl. 11 i Ski nye kirke, oppstart 26.8

Du som er hjemme er hjertelig velkommen til strikketreff i Ski nye kirke hver mandag kl 11, bortsett fra første mandagen i måneden, hvor det er Formiddagstreff.

Velkommen også du som ikke strikker:-) Ta med niste selv, vi ordner kaffe.

Hvis du vil å gi videre plagg, så levèr det til diakon Unni Merethe så skal vi viderebringe det til feks Kirkens Bymisjon eller Frelsesarmeen, som tar imot hele året.