Utdeling av 6-årsbok

Nå begynner du straks på skolen! Kanskje du allerede har begynt på SFO? I kirken er det en egen skolestartmarkering, og du er invitert til å være med på denne, sammen med familie og faddere. På skolestartmarkeringen får du boka Tre i et tre!

Utdeling av 6-årsbok

Det er to muligheter for å delta på bokutdeling, velg den dagen som passer deg og din familie best:

Skjeberg kirke søndag 8. september, kl.11.00

Dette er skaperverkets dag, og vi går en tur sammen. Vi samles ved Skjeberg kirke, og går et lite stykke av pilegrimsleden opp til gapahuken på den andre siden av veien. Der feirer vi gudstjeneste, og det blir utdeling av 6-årsbok og sang av Ingedal, Ullerøy og Skjeberg kirkes barnekor. Ta med egen mat og drikke.

Ved dårlig turvær blir vi inne i kirken - men vi tåler litt dråper, så ta med klær etter vær.

Turen vi skal gå passer for små bein, så det er mulig å ha med yngre søsken, søskenbarn og venner.

Det er et lite stykke det er vanskelig å gå med vogn eller lignende, men det er behov for vogn hjelper vi hverandre.

Ta med familie og venner, velkommen!

Ullerøy kirke 1. september, kl. 11.00

Det er spennende å begynne i 1.klasse! Vi feirer skolestart med utdeling av bok til alle 1.klassinger, og gudstjeneste tilpasset små og store.

Ta med din skolesekk og noe du tenker at man trenger på skolen, og noe som gjør deg glad.

Bokutdeling, musikk, fortelling, vandring i kirkerommet og nattverd.

Etter gudstjenesten kan man bli med og feire grendehusdagen ved Gunnarstorp.