Velkomen til morgonmesse i Langevåg kyrkje

Første tirsdag kvar månad er det morgonmesse i Langevåg kyrkje. Morgonmessa er open for alle som ynskjer å komme til kyrkja til ei andaktsstund med salmesang og nattverd. Staben i Sula sokn ynskjer varmt velkomen og vonar at dette er eit tilbod som mange vil nytte seg av utover hausten.

Foto: Altertavle Langevåg kyrkje, kyrkjeverje Jan Erik Hovland

Varmt velkomen til morgonmesse i Langevåg kyrkje første tirsdag i månaden.

Tirsdag 03. september kl.10.00 i Langevåg kyrkje
Tirsdag 01. oktober kl.10.00 i Langevåg kyrkje
Tirsdag 05. november kl.10.00 i Langevåg kyrkje
Tirsdag 03. desember kl.10.00 i Langevåg kyrkje

Morgonmesse er open for alle og vi ynskjer velkomen til kyrkja for ein god start på dagen.
Her vil det bli andakt av prest, salmesang og mulighet til å kome til nattverd. Ein kan også tenne lys og skrive bøn på ein lapp til bønekrukka. (Denne bøna blir ikkje lest, men vi ber for den.)

Etter andakta byr vi på kaffi og te.

Varmt velkomen!

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd