Adresseavisens juleinnsamling 2024

Nå er det tid for Adresseavisens juleinnsamling! Dette er en gave fra folket til folket, en gave som gir mulighet til å kjøpe litt ekstra mat til jul. I år er søknadsfristen 20. november.

Bilde: Adresseavisen

Trenger du hjelp til jul? 

Søknadsskjema finner du på Ranheim menighetssenter, Ingrid Kiærs veg 1. Søknadskjema er også tilgjengelig på nærmere spesifiserte tidspunkt i Charlottenlund kirke, se lengre ned i saken. Tidspunkt for å fylle ut skjema og levere inn til menighetssenteret finner du også under. Utfylte skjema kan også leveres til postkassen vår i Ingrid Kiærs veg 1 eller til Frelsesarmeen i Prinsens gate 2 C. Ta med ID-kort, og gjerne bostedattest når du leverer søknaden. En søknad per familie/husstand. Kun korrekt utfylte søknader, som mottas innen fristen, vil bli behandlet. 

Søknadsfrist er 1.11. – 20. 11.

Tidspunkt for å levere inn til menighetssenteret i Ingrid Kiærs veg 1:

  • Tirsdag 12. november kl 10:00 - 15:00
  • Torsdag 14. november kl. 09.00-15:00
  • Fredag 15. november kl. 13.30- 15:30
  • Onsdag 20. november kl. 09.00-12.00 (NB! Søknadsfrist er 20. november) 

Tidspunkt for å fylle ut skjema/ levere inn til Charlottenlund kirke, Jakobslivegen 51:

  • Tirsdag 12. november kl. 09.30 - 14.00 (Mulighet for henting av skjema) 
  • Tirsdag 19. november kl. 13.00 - 15.30
  • Onsdag 20. november kl. 13.00 - 16.00 (NB! Søknadsfrist er 20. november)  

Tidspunkt for å fylle ut sjema og levere inn til Frelsesarmeen i Prinsens gate 2 C mandag, tirsdag og torsdag kl. 10.00-13.00.  Oppstart tirsdag 29.oktober. Oversikt over søknadssteder i andre bydeler finner du på lenken under.

Hvis tidspunktene ikke passer eller du har spørsmål, kan du kontakte diakonimedarbeider Håkon Stensaas på tlf. 928 99 497 eller via e-post hs236@kirken.no.

Bistand gis i form av gavekort på daglivarer. 

Bidra til Adresseavisens juleinnsamling? Vipps 72606. Bankkonto: 4202.24.87412

 Giverinfo

 

 

Dele-knapper kan ikke vises uten at du samtykker til bruk av funksjonelle cookies. For å gjøre dette må du trykke på knappen helt nederst i venstre hjørne og marker sjekkboks for funksjonelle cookies og deretter klikke på \"Oppdater samtykke\". Evt. klikk på \"Godta alle cookies\" for å godta alle kategorier av cookies. Deretter må du laste siden på nytt.

Kontaktinformasjon for Ranheim og Charlottenlund menigheter

Post- og fakturaadresse:

Ranheim og Charlottenlund menighet, Kirkelig fellesråd i Trondheim, Postboks 2300, Torgarden, 7004 Trondheim                                                                                                                    

Besøks- og leveringsadresse:

Ranheim og Charlottenlund menighetskontor                                                     .                Ingrid Kiærs vei 1,  Ranheim

Faktura-adresse: Postboks 2300 Torgarden, 7004 Trondheim

kontonr: 4213.20.87878

Treffetid

Ranheim og Charlottenlund menighetskontor: Etter avtale 

Charlottenlund kirke: Etter avtale.

Org. nr. 976 998 219

Epost: Se om oss

Sentralbord: 99436000. Se Om oss for direktenummer til ansatte.  

Vipps Ranheim og Charlotttenlund menighet     

Vipps: R/C Kollekt  75816                                                                                      

 

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"