Trenger du hjelp til jul?
Søknadsskjema finner du på Ranheim menighetssenter, Ingrid Kiærs veg 1. Søknadskjema er også tilgjengelig på nærmere spesifiserte tidspunkt i Charlottenlund kirke, se lengre ned i saken. Tidspunkt for å fylle ut skjema og levere inn til menighetssenteret finner du også under. Utfylte skjema kan også leveres til postkassen vår i Ingrid Kiærs veg 1 eller til Frelsesarmeen i Prinsens gate 2 C. Ta med ID-kort, og gjerne bostedattest når du leverer søknaden. En søknad per familie/husstand. Kun korrekt utfylte søknader, som mottas innen fristen, vil bli behandlet.
Søknadsfrist er 1.11. – 20. 11.
Tidspunkt for å levere inn til menighetssenteret i Ingrid Kiærs veg 1:
- Tirsdag 12. november kl 10:00 - 15:00
- Torsdag 14. november kl. 09.00-15:00
- Fredag 15. november kl. 13.30- 15:30
- Onsdag 20. november kl. 09.00-12.00 (NB! Søknadsfrist er 20. november)
Tidspunkt for å fylle ut skjema/ levere inn til Charlottenlund kirke, Jakobslivegen 51:
- Tirsdag 12. november kl. 09.30 - 14.00 (Mulighet for henting av skjema)
- Tirsdag 19. november kl. 13.00 - 15.30
- Onsdag 20. november kl. 13.00 - 16.00 (NB! Søknadsfrist er 20. november)
Tidspunkt for å fylle ut sjema og levere inn til Frelsesarmeen i Prinsens gate 2 C mandag, tirsdag og torsdag kl. 10.00-13.00. Oppstart tirsdag 29.oktober. Oversikt over søknadssteder i andre bydeler finner du på lenken under.
Hvis tidspunktene ikke passer eller du har spørsmål, kan du kontakte diakonimedarbeider Håkon Stensaas på tlf. 928 99 497 eller via e-post hs236@kirken.no.
Bistand gis i form av gavekort på daglivarer.
Bidra til Adresseavisens juleinnsamling? Vipps 72606. Bankkonto: 4202.24.87412